Shopping!

Shopping är definitivt en av mina favoritsysselsättningar, och det har blivit en del av den varan den här veckan. Har bland annat köpt
* ett par jeans på JC. Tycker dom har så bra service där (iaf på JC i Kupolen Borlänge) så jag går alltid dit när jag ska köpa jeans. Det är så smidigt, man talar bara om ungefär vad man vill ha, sedan letar dom tills man hittat ett par man gillar. :)
* en huvtröja med dragkedja fram - ett måste om man fixar tuppkammen innan man sätter på sig tröjan ;)
* flera par strumpor med diverse roliga och söta motiv, bl.a. diverse rått-motiv :)
* två parfymer, "So...? Superstar" och "So...? Sinful"
* två stycken ljuslyktor med döskallar
* 4 st Coca Cola-glas
* en rått-bädd
till min gamla skruttråtta ♥ Tidus ♥

Och till påsk: ägg-ljus från Lagerhaus!

image38

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hej guud va fin din blogg är :)
i min blogg har jag en tävling där du kan vinna ett par jättefina örhängen helt gratis, tävla gärna :) brukar också fråga frågor där jag vill ha läsarens åsikter om något speciellt :) kommentera gärna :) ha en fin dag!
kan du också skriva i Kommentarer på min blogg hur man gör sådana små hjärtan som du gjort i detta inlägget?

2008-03-24 @ 11:29:06
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0