Tattoo-tema

Har fastnat lite för "tattoo-temat" - vet dock inte i vilket rum jag skulle vilja ha det. Köket eller badrummet, kanske, med tanke på den här snygga kakeldekoren:

image13

Var? Favoritsaker.se - nej, jag är inte sponsrad av dem, trots mitt bloggnamn. Tyvärr! ;)
Pris? 189:- för 10 stycken, 2 av varje motiv

Motivet finns ju som tapet också, men jag tror det blir lite för mycket av det goda.
På väggen kan man istället sätta sin egendesignade, tattoo-inspirerade kärleksförklaring i form av en tavla:

image14


Man får själv välja text.

Var? Home Decor
Pris? 990:-



En liten kul detalj med tattoo-tema:

image21

Om jag inte helt missuppfattat det hela så är det alltså en "ram" att sätta runt strömbrytaren till lampan - kul detalj, som sagt.


Var? Shanalogic
Pris? $ 18



Blir du väldigt förtjust i tatueringstemat kan du även dekorera sovrummet i samma stil med hjälp av PÅSLAKANSETET Ink Love från Jotex:

Påslakanset Ink Love

Sugen på mer inredning med tattoo-tema? Kolla in min badrumsspecial!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0