Rosa kök

Jag har tidigare bloggat om rosa vitvaror, bl.a. det här kylskåpet och diskmaskinen från Smeg:



Surfade runt på lite inredningbloggar och på dahlarna hittade jag bilder på flera kök i olika nyanser av rosa.
Denna var nog min favorit, jag gillar kombinationen grått och rosa, speciellt "tuggummirosa" är en väldigt härlig nyans:

Rosa och grått kök

Gissa om dessa köksmaskiner skulle göra sig bra där?!? <3

Diverse rosa köksmaskiner
(Har man lite fantasi så kan man enkelt piffa upp de maskiner man redan har istället för att köpa nytt, kolla här för inspiration!)


För den som vill ha något lite vuxnare och mer exklusivt, kanske detta kök med en lekfull touch av cerise kan vara något?

Ett till rosa kök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0