Ny frisyr och spontana komplimanger

Var och klippte mig igår, på Salong Klipper. Såhär blev resultatet:


image42


Skaffade egentligen den här frisyren redan förra gången jag klippte mig, i januari, nu var jag bara dit för att putsa till den lite. Jag är jättenöjd, trivs toppenbra i kort hår och tuppkam! :)

Var ut och shoppade idag och såg en tjej med liknande frisyr, fast hennes tuppkam var färgad röd och var lite längre och "fluffigare". Kollade in hennes frisyr och tyckte den va jättesnygg men sa inget - man är ju svensk och lagom och tråkig, så ge okända människor komplimanger, det gör man ju bara inte... Men - hon kom fram till mig inne i affären sedan och - berömde min frisyr, sa att hon tyckte den va så fin! Berättade att jag tänkt precis detsamma om henne. :) Hon både klippte och färgade själv - vad jag är avundsjuk! Ångrar att jag inte frågade om hon kanske kunde tänka sig att fixa mitt hår i framtiden också! ;) Fast jag är jättenöjd med min nuvarande frisör, den enda invändningen jag har är att det är lite krångligt att ta sig dit sedan hon flyttade salongen. Men det är det värt, hon vet precis hur jag vill ha det - till och med bättre än jag själv vet! ;)

Så, dagens två favoritsaker är: min nya frisyr och spontana komplimanger! :)

Kommentarer
Postat av: Paula

Söööötsnut! <3

2008-10-14 @ 14:58:50
URL: http://rackarns.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0