Roligaprylar.se - omdöme + Lego

Jag har precis fått hem lite julklappar som jag beställt från roligaprylar.se och jag är helnöjd!  Jag beställde varorna på onsdag kväll och hade dem i brevlådan på fredag - snabbt jobbat! På följesedeln fanns dessutom en liten stämpel med texten: "Tack för din order! Den packades med kärlek av Jocke" :)

Jag kan ju inte avslöja nu vad det är för saker jag beställt, istället tipsar jag om dessa roliga prylar med LEGO-tema - måsten på utflykten i vinter!
Samtliga finns att köpa på roligaprylar.se, sök på LEGO.

(klicka för större bilder)

Vattenflaska


Lunchbox - härligt rosa! :)


Och självklart matchande bestick!



Mer grejer med LEGO-tema kommer, håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0