Lampor av Åsa Gessle

Läste i Vi i villa om dessa snygga ljusstakar med LED-lampor:

Design Åsa GessleDesign Åsa Gessle (klicka för större bild)

Designade av Åsa Gessle, gift med min gamla barndomsidol Per Gessle.


Googlade lite och fann att hon även designat denna häftiga skapelse med ☮-märke runt halsen:

Design Åsa Gessle(klicka för större bild)


Den här tyckte jag var söt - kanske något för barnrummet?

Design Åsa Gessle (klicka för större bild)


Eftersom jag har en viss förkärlek för ord och aforismer blev jag lite extra förtjust i den snygga taklampan med texten "Love":

Taklampa, designad av Åsa Gessle.


Kollektionen är gjord för Mio men finns att köpa på bl.a. Lampan.se och Byrydens.se också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0