Mer byrå-dekor

Apropå ett tidigare inlägg jag skrev om byråer, kommer här ytterligare lite inspiration: varför inte märka sina byrålådor med lämplig text? Snygga bokstäver i trä eller papp finns på hobbyaffärer, till exempel Panduro.

Byrå med bokstäver

(Bilden hittad på Deathbykerning)

Enkelt och snyggt, dessutom blir det lättare att hitta vad man söker! :)

Vill man hellre ha siffror går det förstås lika bra. Tycker denna byrå är så snygg - jag föredrar den dock i svart, men hittade ingen bild på den:

Byrå med siffror

Finns för 1 450:- hos Kristallkronan. Tycker man det är för dyrt, eller anser att själv är bästa dräng, tja då köper man byrån RAST på IKEA, några schabloner på Panduro (eller så skriver man ut egna från datorn) och sätter igång att måla:

1-2-3

Mycket nöje! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

DAGENS BLOGG HOS MIG, skoj va :)?

Hade vart SKITSKOJ om du var med, hade gjort min dag! :D

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-5.html#comment

2012-03-11 @ 18:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0