Cult Design

Jag deltog nyligen i en tävling på inredningsbloggen Dahlarna - och jag vann!! :)

Tävlingsvinnare
(Bild: Dahlarna - hoppas det är ok att jag lånar bilden för att skryta lite om min vinst!)

Priset var alltså ett set med Kub Aroma inklusive doften "Ren luft", samt en tvål på vilken jag valde doften "Svensk skog".
Förutom detta trevliga lilla set, som snart dimper ner i min brevlåda, finns även följande produkter från Cult Design hemma hos mig:

Snygg pumpflaska med texten "Crea diem" ("Skapa dagen"). Jag använder min att ha diskmedel i, men den funkar lika bra att ha som tvålpump, till favorithandkrämen eller något annat. Hur skulle du använda den?

Pumpflaska

Finns att köpa hos till exempel Fröken Fräken, pris 195:-

Jag har även det snygga ljusfatet Change. I mitt står dock istället ett snyggt kubljus i silver. Det passade extra bra in i mitt förra vardagsrum där väggarna gick just i svart och silver.

Svart ljusfat Change från Cult Design

Finns att köpa hos Kox In, pris 55:-

Cult Design hade tidigare en liten "digital lekhörna" där man kunde göra sin egen favorit-kombo (läs mitt blogg-inlägg här). Såhär blev min att se ut då:



Kolla även in Cult Designs blogg.



Kommentarer
Postat av: Saandriiiee - Kungälvs största blogg

Hejsan !

Nu är DAGENS BLOGG utsedd och nu får du kolla om det blev du :D roligt va :)?

Tack för att du var med, och du FÅR gärna vara med igen!

KRAM SAANDRIIIEE.BLOGG.SE

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-6.html#comment

2012-03-12 @ 18:01:21
URL: http://saandriiiee.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack för kommentarer på min blogg och även tack för tipset ang tävlingen om torky. Jag har medverkat nu och håller tummarna.

Jag hade ingen aning om den tävlingen, jag gjorde ju min torkyhylla för länge sen, typ förra våren.

Tack och kram

2012-03-12 @ 22:37:50
URL: http://godisfrun.blogg.se/
Postat av: DAHLARNA

GRATTIS än en gång!

Naturligtvis är det OK att du använder vinstbilden! Den är ju din liksom ;-)!

2012-03-28 @ 22:36:31
URL: http://dahlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0