Ett anfall av huslighet...

Japp, that´s right, jag överumplades av ett anfall av huslighet idag och har bland annat utfört den mest avskydda sysslan av alla - städat toaletten. >< Men, vad gör det på en blogg om favoritsaker?? Jo, det är ju så skönt när det är gjort! Nu kan man äntligen se sin bild i spegeln utan att misstänka vuxen-acne (som vid närmare kontroll visar sig vara tandkrämsstänk på spegeln...), handfatet blänker och badkaret likaså. För att inte tala om själva toaletten, den ser ju riktigt inbjudande ut! *S*
Några saker är helt oumbärliga när man ska städa: microfiber-dukar, Jif skur-creme, kökssvampar och handskar - gärna i någon kul färg!  Och musik - man kan inte städa utan musik! :)

Så, dagens favoritsak: känslan av duktighet som infinner sig efter att man äntligen gjort det där som man dragit ut på alldeles för länge... :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Grattis! Du vann örhängena jag hade en tävling om :) Maila mig din adress på [email protected] så skickar jag dig örhängena :) kram!

2008-03-29 @ 00:33:57
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0