Stapelbar ugnsform

image9


Snubblade över denna enkla men finurliga ugnsform på Inredningsbloggen. Det är alltså ugnsformar som du kan stapla ovanpå varandra, och på så sätt spara både tid och energi genom att kunna laga två rätter samtidigt istället för en i taget. Eller så kan du hålla maten varm genom att ställa tända värmeljus i den undre formen - så smart!
Vet att en del, för att inte säga alla, av mina vänner förmodligen kommer gapa förvånat över att hitta ett kökstillbehör på min Vill-ha-lista... ;) Nä, laga mat är inte min favoritsysselsättning. Men när jag väl gör det blir det ofta just rätter lagade i ugn. Så det så! :)

Var? Dansk design
Pris? 199:-/369:-/599:- (beroende på storlek)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var fiffigt! Kram Sandra

2008-02-22 @ 16:34:13
URL: http://tjohalia.blogg.se
Postat av: Designtjejen

Gud vad käck!

2008-02-27 @ 21:40:50
URL: http://designtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0